Hoe kunnen we je helpen? Hoe kunnen we je helpen?

BK Garantie

Kan ik mijn BK product ook online registreren?
Ja, dat kan. Het is nu ook mogelijk om online te registreren.Dit zijn de...
Tim Hendriks Tim Hendriks
Hoe lang heb ik garantie op een BK product?
Hieronder vindt u een overzicht van de garantietermijn op uw BK product....
Tim Hendriks Tim Hendriks
Mijn RVS deksel is verkleurd. Valt dit onder garantie?
Nee, dit valt niet onder garantie. Het betreft geen constructie-, materi...
rvandenboogaard rvandenboogaard
Het lemmet van mijn mes is gebroken. Valt dit onder garantie?
Nee, dergelijke breuken vallen meestal niet onder garantie, maar onder s...
rvandenboogaard rvandenboogaard
Mijn deksel, greep, steel of dekselknop is kapot. Wat kan ik nu doen?
BK geeft 2 jaar garantie op losse onderdelen, zoals deksels ten aanzien ...
rvandenboogaard rvandenboogaard
Ben ik verplicht om de BK garantiekaart in te vullen?
Nee, je bent niet verplicht je garantiebewijs op te sturen. Jouw aankoop...
rvandenboogaard rvandenboogaard
Heb ik mijn aankoopbewijs nodig om aanspraak te maken op mijn garantie?
Ja, jouw aankoopbon is het wettelijke garantiebewijs, ook al stuur je de...
rvandenboogaard rvandenboogaard
Ik wil een onderdeel voor mijn pan bestellen, kan dat?
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een onderdeel te bestellen....
rvandenboogaard rvandenboogaard