Ja, jouw aankoopbon is het wettelijke garantiebewijs, ook al stuur je de BK garantiekaart niet op. Stuur wel altijd een kopie van je kassabon mee. Bewaar het origineel goed!
Het opsturen van je garantiekaart ben je niet verplicht. Wij raden je met klem aan om een bewijs van aankoop te bewaren. Zonder een bewijs van aankoop kun je in principe geen aanspraak maken op de garantie. De datum van aankoop is de datum waarop de garantietermijn in gaat. Indien je ons de BK garantiekaart toestuurt willen wij je adviseren een kopie kassabon toe te voegen en het origineel te bewaren.
Artikelen in deze sectie
- Kan ik mijn BK product ook online registreren?
- Hoe lang heb ik garantie op een BK product?
- Mijn RVS deksel is verkleurd. Valt dit onder garantie?
- Het lemmet van mijn mes is gebroken. Valt dit onder garantie?
- Mijn deksel, greep, steel of dekselknop is kapot. Wat kan ik nu doen?
- Ben ik verplicht om de BK garantiekaart in te vullen?
- Heb ik mijn aankoopbewijs nodig om aanspraak te maken op mijn garantie?