BK geeft 2 jaar garantie op losse onderdelen, zoals deksels ten aanzien van materiaal-, constructie-, en afwerkingsfouten. Beschadigingen ten gevolg van een ongeval, oneigenlijk gebruik en/of slijtage door dagelijks gebruik zijn van garantie uitgesloten. In dit geval kun je dus helaas geen aanspraak maken op garantie. Je kunt voor veel BK series wel een nieuwe deksel of greep bestellen. Neem daarvoor contact op met onze service afdeling. Zij kunnen je helpen met verschillende onderdelen ook van een aantal oudere BK series. Er zijn niet van alle oudere series nog grepen of deksels te verkrijgen.
Is je deksel of greep kapot gegaan door een materiaal-, constructie-, en afwerkingsfouten? Neem dan contact op met de service afdeling via het contactformulier.
Artikelen in deze sectie
- Kan ik mijn BK product ook online registreren?
- Hoe lang heb ik garantie op een BK product?
- Mijn RVS deksel is verkleurd. Valt dit onder garantie?
- Het lemmet van mijn mes is gebroken. Valt dit onder garantie?
- Mijn deksel, greep, steel of dekselknop is kapot. Wat kan ik nu doen?
- Ben ik verplicht om de BK garantiekaart in te vullen?
- Heb ik mijn aankoopbewijs nodig om aanspraak te maken op mijn garantie?