Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Een klacht kunt u indienen door middel van een volledig ingevuld contactformulier. Beschrijf de klacht en toedracht zo volledig mogelijk. Het contactformulier kan van een bijlage worden voorzien (JPG, PNG)
- Een inhoudelijk antwoord volgt uiterlijk binnen 5 werkdagen.
- Het is mogelijk dat u gevraagd wordt een nadere toelichting te verstrekken.
Tevens is het mogelijk de klacht over het bedrijf of medewerker in te dienen via de Geschillencommissie Thuiswinkel zoals hieronder beschreven.
- Als u een klacht heeft, na de aankoop van een product of na het afnemen van een dienst, dient u deze eerst aan de verkoper voor te leggen. Wordt de klacht niet naar wens opgelost? Dan biedt Thuiswinkel.org klachtenbemiddeling.
- Klik hier voor de meest actuele informatie en procedure van Thuiswinkel.org
- Klik hier voor de de website www.sgc.nl
Kunt u hier geen passend antwoord vinden? Stel uw vraag via het contactformulier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).